Számlaszám:11773322-40598541
A számlatulajdonos neve: Tapodiné Magyar Erzsébet
A számlavezető bank: OTP Bank
Barion fizetés: A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel
kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni
online áruházakban, mobil alkalmazásokban.
A bankkártyás fizetésnek számodra nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes. A regisztráció
és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, így sem most és
sem a jövőben nem szükséges külön költséggel kalkulálnod. A Barion egyenlegkezelés
szintén ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának
vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.
A rendelések kézbesítése, szállítása foxposton keresztül futárral történik, házhoz vagy
csomagautomatába minden hétköznap 8-15 óra között.
A csomagok feladástól számított 1-2 munkanapon belül kiszállításra kerülnek.
Foxpost automatába 1090 Ft
Foxpost házhozszállítással 2500 Ft
A webshopban, termékek mellett feltüntetett árak magyar Forintban értendő bruttó árak. Az
árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, melyek nem tartalmazzák a szállítási
költséget és melyek visszavonásig érvényesek. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
A megrendelt termékek vételárának kiegyenlítése történhet Barion bankkártyás fizetéssel,
vagy előreutalással.
Visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 30 napig érvényes.
Ha a vásárlás óta eltelt 30 nap, nem áll módunkban teljes visszatérítést vagy cserét biztosítani.
Ahhoz, hogy a termék visszaküldhető legyen, használatlannak kell lennie, és ugyanolyan
állapotban kell lennie, mint ahogyan azt megkaptad. Ennek is az eredeti csomagolásban kell
lennie.
A visszaküldés befejezéséhez számlaszámra van szükségünk.
Vásárlás után 30 nappal a visszafizetés érvényét veszti.
Visszatérítések
Miután megérkezett és megvizsgáltuk a visszaküldést, e-mailben értesítük, hogy megkaptuk a
visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítük.
Ha jóváhagyjuk, visszatérítést feldolgozzuk, és 30 napon belül automatikusan jóváírjuk
számládra vagy az eredeti fizetési módon rendezzük.
Késő vagy hiányzó visszatérítés
Ha még nem kaptad meg a visszatérítést, először ellenőrizd újra bankszámládat.
Ezután vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal. Eltarthat egy ideig, amíg a
visszatérítés hivatalosan megjelenik. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van némi
feldolgozási idő.
Ha mindezt megtetted, és még mindig nem kaptad meg a visszatérítést, kérjük, vedd fel
velünk a kapcsolatot a következő címen: ugyfelszolgalat@balinart.hu.
Csere- vagy visszavásárlási feltételek
Csak a hibátlan termékek árát tudjuk visszatéríteni. Az akciós termékek nem téríthetők vissza.
Egyedi, saját igényre készített termékeket nem cseréljük.
Szállítási visszaküldések
A termék visszaküldéséhez postai úton kell elküldened a terméket a következő címre: Soltszentimre, Akácfa utca 23.
A termék visszaküldése esetén téged terhel a saját szállítási költséged. A szállítási költség
nem visszatéríthető. Ha visszatérítést kaptál, a visszaküldés költsége levonásra kerül a
visszatérítésből.
Élethelyétől függően változhat az idő, amíg a kicserélt termék megérkezik hozzád.
Ha drágább tételeket küldesz vissza, érdemes lehet nyomon követhető szállítási szolgáltatást
igénybe venni, vagy szállítási biztosítást kötni. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a
visszaküldött terméket.
További segítség?
A visszatérítéssel és visszaküldéssel kapcsolatos kérdéseivel fordulj hozzánk a(z) ugyfelszolgalat@balinart.hu
címen.