Barion Pixel

Számlaszám:11773322-40598541
A számlatulajdonos neve: Tapodiné Magyar Erzsébet
A számlavezető bank: OTP Bank

Barion fizetés: A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházakban, mobil alkalmazásokban.

A bankkártyás fizetésnek számodra nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, így sem most és sem a jövőben nem szükséges külön költséggel kalkulálnod. A Barion egyenlegkezelés szintén ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.

A rendelések kézbesítése, szállítása Foxposttal történik.

Futárral minden hétköznap 8-17 óra között, vagy csomagautomatába.
A csomagok feladástól számított 1-2 munkanapon belül kiszállításra kerülnek.

Foxpost automatába 1100 Ft
Foxpost házhozszállítással 2500 Ft

A webshopban, termékek mellett feltüntetett árak magyar Forintban értendő bruttó árak. Az árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, melyek nem tartalmazzák a szállítási költséget és melyek visszavonásig érvényesek. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
A megrendelt termékek vételárának kiegyenlítése történhet Barion bankkártyás fizetéssel, vagy előreutalással.

Visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 30 napig érvényes.
Ha a vásárlás óta eltelt 30 nap, nem áll módunkban teljes visszatérítést vagy cserét biztosítani.
Ahhoz, hogy a termék visszaküldhető legyen, használatlannak kell lennie, és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt megkapta. Ennek is az eredeti csomagolásban kell lennie.
A visszaküldés befejezéséhez számlára van szükségünk.
Vásárlás után 30 nappal a visszafizetés érvényét veszti.

Visszatérítések
Miután megérkezett és megvizsgáltuk a visszaküldést, e-mailben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük.
Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk, és 30 napon belül automatikusan jóváírjuk számláján vagy az eredeti fizetési módon.

Késő vagy hiányzó visszatérítés
Ha még nem kapta meg a visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.
Ezután vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával. Eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan megjelenik. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van némi feldolgozási idő.
Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: {email address}.

Csere- vagy visszavásárlási feltételek
Csak a hibátlan termékek árát tudjuk visszatéríteni. Az akciós termékek nem téríthetők vissza.
Egyedi, saját igényre készített termékeket nem cseréljük.

Szállítási visszaküldések
A termék visszaküldéséhez postai úton kell elküldenie a terméket a következő címre: {fizikai cím}.
A termék visszaküldése esetén Önt terheli a saját szállítási költsége. A szállítási költség nem visszatéríthető. Ha visszatérítést kap, a visszaküldés költsége levonásra kerül a visszatérítésből.
Élethelyétől függően változhat az idő, amíg a kicserélt termék megérkezik Önhöz.
Ha drágább tételeket küld vissza, érdemes lehet nyomon követhető szállítási szolgáltatást igénybe venni, vagy szállítási biztosítást kötni. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.

További segítség?
A visszatérítéssel és visszaküldéssel kapcsolatos kérdéseivel forduljon hozzánk a(z) {email} címen.

Akció

20 % kedvezmény fali naptárakra január 30-ig.